9 Ocak 2012 Pazartesi

Marka Çılgınlığı!

Her gün sokakta, okulda, işte ünlü markaların taklidi ürünlerle karşılaşıyoruz. Bu sadece bizim ülkemiz için geçerli değil. Modanın kalbi olarak değerlendirilen İtalya ve Fransa'da bile gece belli bir saatten sonra ara sokaklarda tezgah açmış zenci arkadaşlarımızı elleri kolları Prada'larla dolu bulabilirsiniz. Taklit ürünlerle başa çıkmak için Louis Vuitton bir ara çanta eksperleri görevlendirmişti ve bu eksperler sokaklarda dolaşıp, taklit olduğundan şüphelendikleri çantaları kontrol ediyorlardı. Gerçek olmadığını farkettiklerinde de çantaya el koyuyolardı ama daha sonra bu uygulama kalktı.

Bu markaların ünlü logolarını herkes üzerinde taşımak ister ama çoğu insanın maddi olarak bu ürünleri  karşılayamamaları gayet normal ve bazı ürünler için o paraları vermemek de gayet mantıklı bir durum. (Ne kadar param olursa olsun sadece bir çantaya 10.000 Euro vermem heralde). Sahte ürün alanların hali de ayrı bir ilginç. Tamam, orjinalini almadın veya alamadın ama bari biraz göz zevkin olsun be annecim. Sen hiç ikisi de "Ç" harfinden oluşan bir Chanel gördün mü de öyle logolu bir çantayı alıp takıyorsun? Parana yazık be teyzem.  Hal böyle olunca üzerinde "Prodo" , "Dolce Gabbane", "Hommy Tilfiger" , "Fabercrombie&Itch" , " Lacoast" gibi ibareler bulunan ürünlerle karşılaşmak da malesef kanıksadığımız bir durum haline geldi ama marka çılgınlığı tüm bunların ötesinde öyle bir boyuta ulaşmış ki, görünce "yuh artık" dememek elde değil. İşte eşeğin kulağına su kaçırtanlar! :)



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder